Monday, November 06, 2006

Helter skelter

Kent u dat nummer, Helter Skelter, van de Beatles? Hoop herrie. Dat was het dit weekeinde ook op de Groentenmarkt. Zaterdag en zondag met een 'parketbandschuurmachine met stofafzuiging' (zie foto) de vloer van het toekomstige Igor's Palace te lijf gegaan. Nee, geen filiaal van de Igor (loopt die tent trouwens een beetje, ik hoorde laatst dat ze er op zondagmiddag al een popkwis gaan doen, geen goed teken als je het mij vraagt) maar de kamer van zoonlief.
Mijn nederige excuses voor het laweit. Loop je daar als Gentse stadsgids met een gezelschap kritische en zuinige Hollanders een prachtig rustiek pleintje op, waan je je plots op het slagveld. Zo'n masjien in volle actie heeft wel iets van een mitrailleur, zo'n ratelend geval uit de Eerste Wereldoorlog. Eén troost: ook mijn oren hebben afgezien. En het gaat vandaag vrolijk door trouwens; bij schuurpapier 24 (ja die vloer jong, verpunkt dadde!) begon dat masjien verdacht langzaam te lopen en veel vonkjes te produceren. Af die handel, anders ben ik mijn 200 euro borg kwijt, dacht ik meteen. Oververhit? Nee dus. Uur later wilde het geval nog altijd niet op toeren komen. Pfff. Kostbaar tijdverlies. Einde van de week grand opening van Igor's Palace... Zal iets minder herrie zijn.

Gegroet,

Bart

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Kent u dat nummer, Helter Skelter, van de Beatles? Hoop herrie.

Kent u dat blog van Bart? Hoop letters.

Monday, January 28, 2008 9:16:00 pm  

Post a Comment

<< Home