Tuesday, October 31, 2006

Eindelijk strontweer!

De kasseien liggen nat en geel de Europabank te weerkaatsen, de passanten dragen kleren die je in dit seizoen verwacht en de bomen laten eindelijk ook eens de overkant van het plein zien. Herfst! Dit weekend de hele familie gezien met cadeautjes en gelukwensen voor mijn verjaardag, morgen met bloemen op het kerkhof. Bloemen uit de winkel waarvoor ik als student chrysanten hielp planten op het Campo Santo. De winkel is nog niets veranderd en de serre ruikt nog identiek naar blaren, bloemen, koffie en modderkleren.

Ik ben vanavond ook de regen gaan opsnuiven in Mariakerke, waar ik Raf van Kommil Foo heb geïnterviewd. Over twintig jaar bezig zijn met wat je graag doet en de rust van een volgeboekte agenda. Een mens zoals ik ze graag zie, die tijd neemt om iets uit te leggen, nuances begrijpt en meent wat hij zegt. Ik ben content van mijn dag.

Wouter

0 Comments:

Post a Comment

<< Home