Sunday, October 22, 2006

Love is Paranoid

Als het eens niet goed gaat, luister je best naar mensen die nog veel erger kunnen afzien. Brody Dalle van de Distillers, bijvoorbeeld, die is ook wel al een paar keer vlot met haar kop tegen de muur geknald. Ik hoor al de hele dag flarden van Coral Fang. (Een soundtrack waarmee Evelyne trouwens al eens letterlijk tegen een muur is geknald, met een auto dan nog.)


For what you do to me, oh, baby, there's no measure
I've taken everything, now I want to give it
I left the lights on so you stumble in devotion
So easy, so easy, it's left unspoken
(uit Love is Paranoid, onbegrijpelijk, maar mooi)

Op de foto staat ze samen met Josh Homme. Vandaag zie ik koppels graag samen.

Wouter

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Dringend tijd voor een gehaktbroodje om de innerlijke mens te voeden want ik wordt helemaal week vanbinnen als ik zoveel romantiek om me heen voel.

Tuesday, October 24, 2006 1:08:00 am  

Post a Comment

<< Home